Team5pm sluit partnership met tubics

Team5pm sluit partnership met tubics
  • Bureaus
  • 13 jul 2021 @ 09:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Team5pm is een strategische partnership aangegaan met AI-powered software company tubics uit Wenen. Volgens het YouTube-bureau heeft het hierdoor ‘als enige van Nederland toegang tot de high-end YouTube SEO-tool van tubics, die merken kan helpen om organisch te groeien op YouTube.’

Peter Minkjan, co-founder Team5pm: ‘tubics is de beste YouTube SEO-tool in de markt. Team5pm had al een tijdje een licentie, maar we breiden de samenwerking nu verder uit met exclusiviteit voor Nederland. Door deze samenwerking kunnen wij onze data-gedreven onderzoeken en YouTube SEO projecten nog beter voor onze klanten uitvoeren. Hierdoor zijn we nog beter in staat om de organische zichtbaarheid van merken binnen YouTube en in de Google zoekresultaten te vergroten.’

Claudia Eder, Head of Sales en medeoprichter van tubics: “tubics is we’eldwijd actief en we zijn marktleider in Duitsland. Wij werken voor onze SEO-tool samen met exclusieve partners per markt en hebben in Team5pm de perfecte partner gevonden voor Nederland. We spreken precies ‘dezelfde taal’ en zien beiden enorme kansen die YouTube voor merken biedt, die nog zo weinig worden benut. tubics en Team5pm vullen elkaar perfect aan qua dienstverlening en we hebben veel vertrouwen in deze nieuwe samenwerking.’

tubics helpt bedrijven met het organische YouTube-verkeer te vergroten op basis van data-driven insights. Meer dan 40.000 YouTube-kanalen wereldwijd gebruiken de techniek van tubics, een AI-aangedreven software dat gebruik maakt van video-SEO-expertise.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken