Campagne Timing Uitzendbureau: altijd werk
- Bureaus
- 7 sep 2021 @ 15:29
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 7 sep 2021 @ 15:29
- Redactie MarketingTribune
Timing Uitzendbureau lanceert een nieuwe campagne met de belofte werkzoekenden altijd te helpen. De campagne “Altijd werk. Altijd.” werd volgens het bureau in het leven geroepen 'vanuit de sterke ambitie om flexkrachten en klanten steeds meer zekerheid te bieden.'
Niet alleen is het voor Timing de eerste keer dat ze met een grote campagne op radio en televisie komen, ook is de nummer drie uitzender van Nederland de allereerste in de uitzendbranche die een dergelijke belofte durft te maken.
Ambitie reikt verder
Timing is het uitzendbureau dat zich volledig richt op uitvoerend werk en zegt ‘een grote groep hardwerkende mensen’ te vertegenwoordigen. Hiermee is Timing groot geworden. Paul Haarhuis, CCO Timing: ‘We zijn de nummer drie uitzender van Nederland. Groot genoeg om meer dan 25.000 mensen aan werk te helpen, maar onze ambitie reikt verder. We willen onze flexkrachten niet alleen aan werk helpen, maar ook de zekerheid geven dat ze altijd werk hebben. Altijd. Voor eenieder die dat wil, nodig heeft of gemotiveerd is. Omdat we met zoveel mooie klanten samenwerken kunnen wij dit ook écht beloven.’
De structureel krappe arbeidsmarkt en de ambitie van Timing om flexkrachten en klanten blijvend te binden is de basis geweest voor de nieuwe campagne. De zekerheid die werk biedt is belangrijk voor flexkrachten, klanten, de politiek en de bonden. ‘Flexibel werk zal door onze 24-uurs economie altijd blijven, maar met deze belofte wordt flexibeler werk wel steeds vaster,’ aldus Haarhuis.
De nieuwe campagne is te horen en zien op radio, tv, social media, in abri’s en loopt tot 12 december 2021.
Timing werkte hiervoor samen met productiemaatschappij Vigics, regisseur Joost Biesheuvel, reclamebureau The Family en mediabureau Initiative.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing