Gracious wint account Mediamarkt
- Bureaus
- 27 sep 2021 @ 10:26
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - CommunityNieuwe klant
- 27 sep 2021 @ 10:26
- Ryan Baij
Digital Agency gracious heeft Mediamarkt als nieuwe klant binnengehaald. Na Bax Music, Karwei, Hunkemöller en Expert is nu ook Mediamarkt deel van de gracious portfolio.
Mediamarkt en full service digital agency gracious gaan de komende periode aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe loyalty campagne. Als aanvulling op de nu al bestaande retentiecampagne wil het concern 'meer relevante en impactvolle contactmomenten creëren.' Het doel van het campagneprogramma is volgens gracious loyaliteit en betrokkenheid verhogen onder de bestaande klanten.
Carlien Hartanto (CRM Campaign Manager van Mediamarkt): ‘We willen graag een relatie opbouwen door meermaals tussentijds contact op te zoeken met de klant. Zo kunnen we loyaliteit, maar ook betrokkenheid creëren. We gunnen onze klanten daarnaast ook gewoon een speciaal moment. Daarom hebben we voor gracious gekozen. Met de ervaring van gracious weet ik zeker dat we er een feestje van gaan maken.’
De opdracht is volgens Hartanto gericht op het creëren van een leuke en interactieveCRM-campagne, die een boodschap uitdraagt waar je normaliter niet bij stilstaat. 'Het doel van de opdracht issentiment creëren om loyaliteit en betrokkenheid te vergroten wat ten goede komt van de klantrelatie. Alle telecom-klanten die 12 maanden geleden een 2-jarig telefoonabonnement, met of zonder telefoon, hebben aangeschaft krijgen deze mail. De campagne is dus niet eenmalig maar staat altijd aan en volledig geautomatiseerd.'
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing