Intracto Group gaat verder onder de nieuwe merknaam iO
- 10 sep 2021 @ 15:17
- Ryan Baij
Intracto Group gaat verder onder de nieuwe merknaam iO. Onder deze vlag, die symbool staat voor infinite opportunities, zet de organisatie een belangrijke volgende stap in haar groeiverhaal.
Trouw aan haar ambitie om talent samen te brengen om daarmee klanten end-to-end te helpen in hun communicatie en digitale transformatie. Hiermee geeft iO een krachtig antwoord op de behoefte van de markt aan één kwalitatieve, full-service partner voor de lange termijn.
In een groeitraject bracht Intracto Group - nu iO - de laatste jaren meer dan 25 sterke bureaus samen, die met gebundelde kracht de communicatie en digitale transformatie van hun klanten naar een hoger niveau tillen. Met meer dan 1.500 digital-first specialisten in strategie, creatie, content, marketing en technologie aan boord, helpt iO zowel nationale als internationale merken als Audi, Brussels Airport, Eneco en Sodexo.
Bouwen aan één bedrijf voor de breedste service
Het nieuwe merk iO is een volgende stap in de missie om één bedrijf te bouwen. Een proces, waar achter de schermen al geruime tijd aan wordt gewerkt. Met als doel het volledig ontzorgen van klanten in al hun behoeften. Naadloos over disciplines en locaties heen én altijd met de focus op de eindgebruiker.
Pieter Janssens, CEO iO: ‘Consumenten - zoals wij allemaal - eisen vandaag een naadloze, geïntegreerde digitale koopervaring, over alle kanalen heen. De full-service, end-to-end dienstverlening van iO helpt onze klanten om op hun beurt hún klanten de beste mogelijke service te bieden. Met een versnipperd palet aan uitvoerende partners kom je er vandaag niet meer. Daarom richten we iO in als een complete, meedenkende digitale partner voor de lange termijn. De nieuwe naam is de kers op een taart, die we al enkele jaren zorgvuldig op smaak brengen.’
Het komende jaar nemen alle merken, die onder de vlag van iO varen de nieuwe identiteit over. Geen harde switch, maar een geleidelijke overgang van elk merk. De dienstverlening blijft dezelfde en wordt alleen maar completer, terwijl iO meegroeit met de verwachtingen van en veranderingen in de markt.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing