Campagne Yaris: van saai naar stoer
- Bureaus
- 6 okt 2021 @ 09:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 okt 2021 @ 09:41
- Sjaak Hoogkamer
De Yaris stond ooit bekend als een betrouwbare, maar saaie auto. De nieuwe Yaris Cross Hybrid is volgens het automerk ‘een dynamische en duurzame SUV.’ Het avontuurlijke karakter van de Yaris Cross wordt op een speelse manier belicht in de introductiefilm van DDB Unlimited.
In lijn met de eerdere Toyota-films staat de nieuwe generatie centraal. We beleven de avontuurlijke Yaris Cross door de ogen van een jong meisje. Met haar zelf geknutselde verrekijker ziet ze vanaf de achterbank een zebra. Haar vader rijdt glimlachend verder. In de tag on en andere uitingen zie je meer over de hybride elektrische SUV-range van Toyota.
Sympathiek, vanuit dezelfde merkessentie ontwikkeld
Luuk Maes, campagnemanager bij Toyota: ‘We lanceren een nieuw model in nieuw segment voor Toyota. Met een knipoog brengen we het avontuurlijke en zuinige karakter van de nieuwe Yaris Cross dichtbij voor iedereen. Tegelijkertijd sluit deze commercial aan op onze lokale merkcampagne. Toyota ontwikkelt nieuwe oplossingen vanuit overtuiging dat een schonere lucht en leefomgeving essentieel zijn voor de bewegingsvrijheid van alle generaties.’
Credits
Opdrachtgever: Louwman & Parqui B.V.
Concept: DDB Unlimited
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing