Campagne Yaris: van saai naar stoer

Campagne Yaris: van saai naar stoer
  • Bureaus
  • 6 okt 2021 @ 09:41
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Yaris stond ooit bekend als een betrouwbare, maar saaie auto. De nieuwe Yaris Cross Hybrid is volgens het automerk ‘een dynamische en duurzame SUV.’ Het avontuurlijke karakter van de Yaris Cross wordt op een speelse manier belicht in de introductiefilm van DDB Unlimited.

In lijn met de eerdere Toyota-films staat de nieuwe generatie centraal. We beleven de avontuurlijke Yaris Cross door de ogen van een jong meisje. Met haar zelf geknutselde verrekijker ziet ze vanaf de achterbank een zebra. Haar vader rijdt glimlachend verder. In de tag on en andere uitingen zie je meer over de hybride elektrische SUV-range van Toyota. 

Sympathiek, vanuit dezelfde merkessentie ontwikkeld

Luuk Maes, campagnemanager bij Toyota: ‘We lanceren een nieuw model in nieuw segment voor Toyota. Met een knipoog brengen we het avontuurlijke en zuinige karakter van de nieuwe Yaris Cross dichtbij voor iedereen. Tegelijkertijd sluit deze commercial aan op onze lokale merkcampagne. Toyota ontwikkelt nieuwe oplossingen vanuit overtuiging dat een schonere lucht en leefomgeving essentieel zijn voor de bewegingsvrijheid van alle generaties.’

Credits

Opdrachtgever: Louwman & Parqui B.V.

Concept: DDB Unlimited



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken