Chris Herben nieuwe Field Marketing Manager Commvault
- Bureaus
- 6 okt 2021 @ 09:14
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 6 okt 2021 @ 09:14
- Ryan Baij
Commvault heeft Chris Herben tot Field Marketing Manager van de Benelux. De leverancier van zakelijke software laat Herben zich richten op vergroten van naamsbekendheid van het merk en versterken van partnerrelaties.
Herben is sinds 2000 actief in de IT-markt waar hij verschillende commerciële rollen bekleedde. Voordat Herben aan de slag ging bij Commvault, vervulde hij de rol van Director Global Partner Marketing bij Y Soft, waar hij verantwoordelijk was voor het leiden en managen van de wereldwijde partner marketingactiviteiten en initiatieven. Eerder had hij een soortgelijke rol bij zowel Nuance Communications en Kofax, waar hij verantwoordelijk was voor zowel de partner als end user marketing in de Benelux, Dach, Ecemea en Nordics.
Herben is blij met zijn aanstelling: ‘Commvault begeeft zich in een groeimarkt waar momenteel veel gebeurt. Het bedrijfsleven worstelt niet alleen met de toename van ransomware, maar ook met het inzichtelijk maken van hun bedrijfsdata en de overstap naar de cloud. Ik kijk dan ook uit om het merk Commvault verder uit te bouwen in de regio en organisaties te helpen grip te krijgen op hun data en die te beschermen tegen cybercriminelen.”
‘Chris is een mooie aanwinst voor Commvault en het lokale team’, aldus Sabrina Mazzanti, head of regional marketing West-Europa & Israel bij Commvault. Hij brengt ruim twintig jaar aan kennis en ervaring in zowel sales als marketing in de IT-branche met zich mee. Daarnaast speelde hij een cruciale rol in het succesvol opzetten en uitrollen van wereldwijde partner marketingactiviteiten bij zijn vorige werkgevers’.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing