Gorillas en creatief bureau Tosti Creative werken langdurig samen
- Bureaus
- 27 okt 2021 @ 15:05
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - ConceptenDistributie
- 27 okt 2021 @ 15:05
- Michiel van Zaane
Gorillas heeft Tosti Creative uit Amsterdam gekozen als vast creatief bureau. Tosti Creative gaat het on-demand bezorgbedrijf voor boodschappen de komende tijd onder de aandacht brengen.
Met de samenwerking willen Gorillas en Tosti Creative aan een merk bouwen dat verder gaat dan alleen een service bieden. Gorillas wil de focus leggen op de sterke rider culture met gedurfde en opvallende concepten. Een ‘niets is onmogelijk’-mentaliteit en het durven nemen van risico’s staan hierbij centraal.
‘Beide organisaties durven risico’s te nemen om mensen te verrassen,’ aldus Fabienne Walch, Brand Manager Benelux Gorillas. ‘De focus ligt altijd op een tof idee waar mensen blij van worden, niet op reclame om mensen een product laten kopen. Wat ons betreft is verkoop een gevolg, in plaats van een doel op zich.’
‘In een mega competitieve markt gelooft Gorillas dat merkbeleving en bedrijfscultuur doorslaggevend zijn’ voegt Roby Hormis van Tosti Creative hieraan toe. ‘Dat ondersteunen wij. We bouwen samen verder aan een cultuur waar creativiteit, energie en mensen centraal staan. Dit gevoel brengen we over in steden waar Gorillas actief is. We geven mensen een bijzondere en verrassende ervaring.’
ADE & Straat Museum op de pont
De samenwerking werd recentelijk ingeluid tijdens Amsterdam Dance Event (ADE) met een spontaan feest op de pont. Met het idee dat gebruikers van de app tijd overhouden voor leuke dingen, werd er voor reizigers een feest georganiseerd op de pont - met o.a. Gorillas riders als dj - tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord. Daarnaast was er een pop-up expositie in samenwerking met het Straat Museum, inclusief werk van straatkunstenaars uit de Gorillas riders community.
(MvZ)
In november 2022 staat een tweede activatie, de Future Market, in Rotterdam op het programma. De inhoud van dit event zal later bekend worden gemaakt. In de komende printeditie MarketingTribune 18 een speciale analyse van de flitsbezorging-trend in retail: 'een perfecte storm?'.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing