Techniek College Rotterdam kiest voor Wijvan010
- Bureaus
- 11 okt 2021 @ 10:49
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 okt 2021 @ 10:49
- Michiel van Zaane
Techniek College Rotterdam kiest het Rotterdamse PR-bureau Wijvan010 om haar strategische ambitie(s) zowel in- als extern ‘te laden’. Wijvan010 is verantwoordelijk voor zowel het (externe) visiestuk als de interne communicatiestrategie.
Na de oprichting heeft de grootste mbo-school in techniek onderwijs in de regio Rijnmond eerst een stevig fundament onder de organisatie en het onderwijs gelegd. De komende maanden staan in het teken van het ontwikkelen van het visieverhaal om het thought leadership te creëren. Dat betekent actief naar buiten treden met enkele relevante actuele onderwijsthema’s met oog voor trends, ontwikkelingen, opvattingen en opinies die voortkomen uit de strategische ambities van Techniek College Rotterdam. Daarnaast wordt gewerkt aan een PR-strategie, PR-plan en interne communicatiestrategie, inclusief aanpak en activiteiten(kalender). Om tot doortimmerde en passende plannen te komen, maakt Wijvan010 gebruik van interviews en brainstormsessies om behoeften, wensen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het eerste succes voor het Rotterdamse PR-bureau is inmiddels een feit: een kort en duidelijk verhaal van de ambities en advies voor de interne introductie ervan.
Wijvan010 spreekt ‘onze taal’
‘Met Wijvan010 hebben we een typisch Rotterdams PR-bureau in huis gehaald dat “onze taal” spreekt, betrokken is, gedegen te werk gaat, kritische vragen stelt, spiegelt, en goed communicatieadvies geeft. Prettig is ook dat we snel kunnen schakelen. In korte tijd heeft Wijvan010 al een toegankelijk en kernachtig verhaal ontwikkeld, waarmee we onze ambities intern konden introduceren. Naast de persoonlijke interviews, die Esther Janssen hield met de directie en enkele MT-leden, bracht ze vooral tijdens de sessies met betrokkenen de nodige scherpte en consensus aan in het verhaal, zodat het gedragen werd en intern goed is gevallen. Ik kijk uit naar het vervolg van de samenwerking ‘, aldus Henrik Stevens, directeur van het Techniek College Rotterdam.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing