Bakkie Media's Thijs van Dijk en Daniel Kok naar Abovo Maxlead
- Bureaus
- 16 nov 2021 @ 15:05
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 nov 2021 @ 15:05
- Michiel van Zaane
Thijs van Dijk en Daniel Kok, de twee initiatiefnemers achter de podcast Bakkie Media, beginnen per 1 januari 2022 bij Abovo Maxlead. Zij gaan als duo leiding geven aan een nieuwe branded content unit.
Binnen deze nieuwe unit worden de bestaande verschillende content en creatieve afdelingen van Abovo en Maxlead samengebracht. Het hele team bestaat uit 24 personen. Samen gaan zij branded content- en creatieve media oplossingen ontwikkelen voor bestaande en nieuwe klanten van de groep.
Thijs van Dijk heeft een brede ervaring als media strateeg bij diverse mediabureaus zoals UM, Havas Media, Starcom en PHD. Ook is hij werkzaam geweest bij digitale bureaus als Cheil en Mediamonks. Recentelijk werkte hij als media adviseur voor o.a. DPG’s Brand Studio, Mediahuis en VodafoneZiggo. Daarnaast is hij actief als docent aan de Hogeschool van Amsterdam en is hij podcast-host en columnist bij o.a. Helden en DeOndernemer.
Daniel Kok begon, na zijn opleiding aan de Willem de Koning kunstacademie, zijn carrière in de wereld van TV productie bij o.a. IDTV en Advance. Later werkte hij als contentstrateeg bij diverse exploitanten als Sanoma en Mediahuis. Ook was hij zelfstandig videoproducent. Meest recent was hij actief bij LINDA. als bureaumanager en bij Talpa Het Bureau als senior creatief.
Thijs en Daniel leerden elkaar kennen in hun tijd bij Mediahuis en startten daar de media & marketing podcast Bakkie Media.
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: ‘Wij zijn altijd al ambitieus, maar op het gebied van content marketing, branded content en creatieve media oplossingen al helemaal. We zien op deze gebieden al een stabiele groei, maar met de komst van Thijs en Daniel verwachten wij nog sneller te groeien. Klanten leggen meer focus op contentmarketing, maar alleen als die content aantoonbaar werkt. Daar zit nog veel verschil tussen onze aanpak en de versnipperde markt van content adviseurs. Deze resultaatgerichte aanpak is ook typerend voor het DNA van Thijs en Daniel. Wij kennen beiden al vele jaren en zijn dus erg blij met hun komst.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing