Bruna keert na drie jaar terug op televisie
- 16 nov 2021 @ 15:23
- Ryan Baij
Na drie jaar keert Bruna weer terug met een televisiecommercial. De campagne, gericht op de feestdagen, heeft als titel: ‘Met Bruna geef je zoveel meer’.
Met deze nieuwe campagne wil Bruna zich positioneren als de winkel die meer biedt dan boeken, tijdschriften en kantoorartikelen. ‘Bruna heeft ook knutselspullen, bordspellen, wenskaarten en kansspelloten. Dat zijn allemaal producten die iedereen rond sinterklaas en kerst wilt hebben’, vertelt Carla Dekkers, campagne marketeer Bruna.
In de commercial draait het dan toch om een boek. Floris Cornelissen van Giesbers Retail legt het uit: ‘We benadrukken het brede assortiment, maar we laten ook zien dat een boek avonden leesplezier is, een vlucht uit de werkelijkheid of zelfs een blijvende jeugdherinnering kan zijn. Bovendien zijn boeken een populair cadeau tijdens de feestdagen.’
Naast de tv-commercial ontwikkelde bureau Giesbers Retail (digital) out of home uitingen, instore materialen, de folder en een tweetal korte commercials in een joint promotion met PostNL en Nederlandse Loterijen.
De reclame is hier te zien.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing