Clarity benoemt Thomas Cordes tot Managing Director Benelux
- Bureaus
- 11 nov 2021 @ 08:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 nov 2021 @ 08:06
- Michiel van Zaane
Communicatiebureau Clarity meldt dat Thomas Cordes per 1 november is begonnen als nieuwe Managing Director van het Benelux-team. Karin van Geelen treedt terug na 17 jaar bureaumanagement.
Cordes is per 1 november jl. bij Clarity gestart als Managing Director en maakt deel uit van het Europese leadership team. Hij rapporteert aan de President EMEA van Clarity, Rachel Gilley. De aanstelling luidt een nieuwe groeifase na de overname van Yellow Communications. Onder leiding van Yellow-oprichter Karin van Geelen transformeerde Yellow Communications in Clarity Amsterdam, het eerste Clarity-kantoor op het Europese vasteland.
Cordes brengt een schat aan ervaring in corporate en geïntegreerde communicatie met zich mee. Hij werkte met enkele van de meest toonaangevende corporates en technologiebedrijven. Hij begon als journalist en ontwikkelde zich vervolgens in PR, waarin hij aan het roer stond van content marketinginitiatieven en public relationscampagnes bij LVB Networks en Winkelman Van Hessen. Later bekleedde hij management- en directiefuncties bij Omnicom, Porter Novelli en meest recent bij Edelman. Hij gaat leiding geven aan een team van geïntegreerde communicatie-experts en het senior team verder uitbouwen, waar onder andere Naomi van Duin deel van uitmaakt, na haar recente promotie tot Senior Account Director.
Karin van Geelen, eigenaar en oprichter van Yellow Communications, verkocht haar bureau in september 2020 aan Clarity. Zij leidde Yellow 15 jaar en bouwde het uit tot een vooraanstaand, onafhankelijk technologiebureau in de Benelux. Karins besluit om een stap terug te doen, komt voort uit haar wens om meer tijd met haar gezin door te brengen en zich te richten op haar activiteiten als life planner en business coach.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing