Minke Havelaar head of content bij Friday out of the Box
- Bureaus
- 4 nov 2021 @ 07:55
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 4 nov 2021 @ 07:55
- Michiel van Zaane
Minke Havelaar is gestart als head of content bij Friday out of the Box, het Utrechtse innovatiebureau. Hiervoor was ze werkzaam als brand director bij opleidingsinstituut Competence Factory.
Havelaar wordt verantwoordelijk voor de contentstrategie van het bureau en overziet de online groei. Ook gaat ze als senior consultant de lead nemen in een aantal innovatieprojecten voor klanten. Ze rapporteert aan Joey Gonesh, managing director.
Havelaar laat weten: ‘Voordat ik voor Friday out of the Box koos, heb ik een jaar de tijd genomen om na te denken over mijn vervolgstap. In die periode heb ik freelance klussen gedaan op het gebied van innovatie en inclusie. Daardoor realiseerde ik me dat ik binnen de innovatie werkzaam wil blijven. Ik was op zoek naar een plek met een sterke interne cultuur en het vermogen om organisaties op een vernieuwende manier te transformeren. Friday out of the Box voldoet hier helemaal aan.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing