New York Pizza gaat de ruimte in
- 22 nov 2021 @ 09:44
- Ryan Baij
New York Pizza gaat op zoek naar ‘s werelds allereerste pizzabezorger in de ruimte. Voor de uitverkoren pizzabezorger heeft New York Pizza een plek gereserveerd bij de eerst mogelijke commerciële ruimtevlucht.
Het is de bedoeling dat de eerste pizza in 2023 de eerste pizza in de ruimte wordt bezorgd. De ruimtereis is een ultieme poging om bezorgers te vinden nu het personeelstekort onder bezorgers ongekende hoogte heeft bereikt. Zo heeft de pizzaketen op dit moment meer dan 500 vacatures openstaan.
CEO en oprichter New York Pizza Philippe Vorst: ‘Zeker nu iedereen de krapte op de arbeidsmarkt voelt, gaan we heel ver om dit voor elkaar te krijgen. Dus kom je bij ons werken dan is zelfs de sky niet de limit!’ Creative Director van Freddy, het reclamebureau die deze actie heeft bedacht, Niels de Kuiper vult aan: ‘New York Pizza is dé klant bij uitstek om ideeën voor te mogen bedenken, die bijna ridicuul te noemen zijn. Dat New York Pizza het idee dan ook daadwerkelijk tot realiteit maakt, is uniek.’
Pizzabezorgers die minimaal vier maanden in dienst zijn bij New York Pizza maken kans op het plekje in de space shuttle. Komend jaar bepalen klanten van de pizzaketen dan wie de allerbeste pizzabezorger van Nederland is. Daarna begint voor de winnaar de training voor de allereerste pizzabezorging in de ruimte. Met een gereserveerde plek voor een commerciële ruimtevlucht komt die pizzabezorger in ieder geval goed voorbereid én met een verse pizza aan op de buitenaardse bestemming. Potentiële bezorgers kunnen zich ook melden door te solliciteren.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing