Kemari bouwt digitale omgeving Vitesse
- Bureaus
- 28 jan 2022 @ 13:50
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jan 2022 @ 13:50
- Michiel van Zaane
Digital agency Kemari gaat de digitale omgeving van voetbalclub Vitesse opnieuw vormgeven. Het bureau gaat stappen zetten in het bouwen van een community en het creëren van meer (online) supportersbeleving.
Kemari gaat zich onder meer ontfermen over de realisatie van de nieuwe clubwebsite. Vitesse.nl wordt niet alleen moderner, fraaier en overzichtelijker, maar stelt de supporter centraal. ‘We geloven dat er meer uit onze digitale omgeving te halen is. Met Kemari hebben we een vooruitstrevende partner gevonden om dit waar te maken’, stelt commercieel directeur Peter Rovers van Vitesse. ‘Bij onze (sportieve) ambities hoort een digitale omgeving die ons merk verstevigt en de beleving bij supporters vergroot. Wij zijn ervan overtuigd dat Kemari, samen met ons mediateam, een digitale wereld gaat creëren waar Vitesse en haar stakeholders trots op kunnen zijn.’
Rajiv van Wijk, digital director van Kemari, ziet een gezamenlijk doel in het partnership. ‘We streven ernaar dat goed voetbal en de nostalgie van de stad Arnhem en de club Vitesse samenkomen in een digitale omgeving waarin fans gecreëerd worden. Wij geloven in Vitesse en haar heldere ambities op digitaal vlak. De club wil op innovatieve wijze de volgende stappen zetten, met de supporter als primair uitgangspunt’, aldus Van Wijk. ‘Ik geloof er heilig in dat de fanbeleving zich niet alleen in het stadion afspeelt, maar al begint op de eerste dag van de week. Supporters volgen alles op de voet en willen worden meegezogen in alles wat hun club zo mooi maakt. Dat willen wij realiseren met onze digitale innovaties, die tevens de bereikbaarheid flink moeten vergroten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing