Lidl zet in op gezonder leven in nieuwe campagne
- 14 jan 2022 @ 15:37
- Ryan Baij
Lidl lanceert een nieuwe campagne. De supermarkt gaat voor een gezondheidscampagne die evengoed betaalbaar is.
De campagne staat voor eenvoud en lage prijzen, iets wat in het hele jaar 2022 moet terugkomen in de campagnes van de supermarkt. Lidl vindt andere supermarktketens nog altijd duur in hun gezonde voedsel en dranken. De supermarktketen stelt in het persbericht dat het de gezonde levensstijl wil omarmen: ‘Zo houden onze klanten het niet alleen in januari, maar heel het jaar vol. Met als doel dat we op langere termijn allemaal een gezondere manier van leven realiseren.’
Bij de campagne wordt ook het assortiment uitgebreid met eiwitrijke, koolhydraatarme en gezonde tussendoortjes. Ook zijn er steeds meer producten die vezelrijker zijn, of minder zout, suiker of vet bevatten.
De campagne start begint op zondag 16 januari. De TV-commercial, die is gemaakt in samenwerking met Joe Public, is slechts één van de kanalen. Ook radio, print, online- en social uitingen zullen voorbij komen. Ook wordt er op de eigen website steeds een nieuw recept (met gezonde producten) gedeeld om de klant te blijven inspireren.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing