Lidl zet in op gezonder leven in nieuwe campagne

Lidl zet in op gezonder leven in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 14 jan 2022 @ 15:37
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Lidl lanceert een nieuwe campagne. De supermarkt gaat voor een gezondheidscampagne die evengoed betaalbaar is.

De campagne staat voor eenvoud en lage prijzen, iets wat in het hele jaar 2022 moet terugkomen in de campagnes van de supermarkt. Lidl vindt andere supermarktketens nog altijd duur in hun gezonde voedsel en dranken. De supermarktketen stelt in het persbericht dat het de gezonde levensstijl wil omarmen: ‘Zo houden onze klanten het niet alleen in januari, maar heel het jaar vol. Met als doel dat we op langere termijn allemaal een gezondere manier van leven realiseren.’

Bij de campagne wordt ook het assortiment uitgebreid met eiwitrijke, koolhydraatarme en gezonde tussendoortjes. Ook zijn er steeds meer producten die vezelrijker zijn, of minder zout, suiker of vet bevatten.

De campagne start begint op zondag 16 januari. De TV-commercial, die is gemaakt in samenwerking met Joe Public, is slechts één van de kanalen. Ook radio, print, online- en social uitingen zullen voorbij komen. Ook wordt er op de eigen website steeds een nieuw recept (met gezonde producten) gedeeld om de klant te blijven inspireren.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken