Loyals start bureaugroep, wil 12 overnames doen

Loyals start bureaugroep, wil 12 overnames doen
  • Bureaus
  • 21 jan 2022 @ 10:54
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Digital agency Loyals breidt verder uit en wordt een multidisciplinaire bureaugroep voor het middenbedrijf. Daarnaast heeft Loyals Group onlangs het videocontentbureau PPCRN en e-commerce specialist Stimmt ingelijfd.

De groep is vanaf 1 januari officieel gestart onder de naam Loyals Group en helpt bedrijven met een omzet tussen de 20 en 250 miljoen met digitale transformatie en merkenbouw. Loyals Group komt voort uit het huidige Loyals, dat onder de groep gaat vallen. Binnenkort maken Youri Lieberton en Jerry Remmers, die de groep gaan leiden, meer overnames bekend.

Remmers, partner van Loyals: ‘We zien dat onze diensten in de afgelopen twintig jaar onmisbaar zijn geworden en dat de markt recent sterk consolideert. Daarbij constateren we dat ook het middenbedrijf op zoek is naar één bureau dat hen helpt op meerdere disciplines. Klanten willen een aanspreekpunt voor strategie en executie. Door ons op te stellen als een sterke club met in-house specialisten kunnen we hen hierin tegemoet komen, ook omdat wij als groep de eerste zijn met honderd procent focus op het middenbedrijf.’

Loyals Group gaat zich sterk profileren op de verticals digitale innovatie, content, marketing en merk. Binnen deze verticals gaat de groep uitbreiden door specialistische bedrijven in te lijven. Met een actieve buy en build strategie wil Loyals Group specialistische organisaties overnemen om door te groeien als marktleider in het midden segment.

Foto: Jerry Remmers (l) en Youri Lieberton (r). Fotograaf: Wouter Keuris.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken