MGA Entertainment kiest Vertigo 6 als bureau
- Bureaus
- 7 jan 2022 @ 13:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 jan 2022 @ 13:53
- Michiel van Zaane
MGA Entertainment, fabrikant van speelgoedmerken als L.O.L. Surprise!, Rainbow High en Bratz, heeft Vertigo 6 gekozen als nieuwe bureau voor de Benelux. Met ingang van 1 januari 2022 verzorgt het bureau onder andere influencermarketing en PR van alle merken.
Vertigo 6 is gekozen vanwege haar specialisatie in jongerenmarketing. Pien Ooms, Marketing Manager bij MGA Entertainment: ‘We hebben ontzettend mooie merken en een breed speelgoedportfolio met enorm veel potentie. We zien veel kansen om samen met Vertigo 6 te zorgen dat we kids en hun ouders nog effectiever en creatiever bereiken.’
Ferry Brands, Marketing Director bij Vertigo 6: ‘Hett is te gek om voor alle merken van MGA Entertainment te mogen werken. MGA is een van de top spelers in de speelgoedmarkt met veel populaire merken voor zowel jongens als meisjes. De kidsmarkt is een dynamische en ook uitdagende markt. We zijn superenthousiast om MGA Entertainment te ondersteunen met opvallende PR- en influencercampagnes om zo de aandacht te verdienen bij zowel kinderen als hun ouders.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing