N=5 breidt verder uit
- Bureaus
- 11 jan 2022 @ 10:57
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jan 2022 @ 10:57
- Michiel van Zaane
Marketing- en reclamebureau N=5 heeft een aantal nieuwe medewerkers in dienst genomen. De uitbreiding was noodzakelijk omdat het bureau de afgelopen tijd een aantal nieuwe accounts mocht verwelkomen.
Onder de nieuwe accounts vallen onder meer Melkunie, Picnic, Shoeby, Stedin en KVK. Afgelopen maand zijn Pieter Perry & Alex Herwig (resp. Sunshine & Sausages en 180) gestart als team. Zij vinden elkaar weer als team bij N=5. Sinds begin januari zijn ook Tim van Aerschot (ex Glasnost) en Aimée Schuurmans (ex Boomerang) gestart op de werkvloer.
Thijs Bontje, Creative Partner: ‘Bij onze visie op merken bouwen waarbij advertising en content hand in hand gaan past een mix van conceptuele én redactionele creativiteit. Dat is precies wat Pieter, Alex, Tim en Aimée meebrengen en waarmee Anne Stokvis (CD N=content) en ik onze creatieve vloer verder gaan uitbouwen.’
Binnen het account team is Joost van der Pol gestart. Joost komt van Alfred en heeft daar o.a. Freddie opgezet. Hij zal op diverse accounts gaan werken en binnen die accounts op zoek gaan naar meer synergie tussen advertising en content. Ira Spits start medio januari als Strategy Director. Ira zal met al haar ervaring in merkstrategie invulling geven aan de groeidoelstellingen van de nieuwe klanten.
Foto (v.l.n.r.) Pieter Perry, Alex Herwig, Aimée Schuurmans, Tim van Aerschot, Joost van der Pol en Ira Spits.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing