NS strikt De Munnik en Meau voor nieuwjaarscampagne
- 10 jan 2022 @ 07:46
- Ryan Baij
In de nieuwjaarscampagne van de Nederlandse Spoorwegen zingen Paul de Munnik en Meau een duet. Het lied ‘stap maar in bij mij’ is speciaal voor de NS geschreven.
In de video zit Paul achter de stationspiano van Amsterdam Amstel en speelt MEAU op haar gitaar. Met het nummer kijken ze verwachtingsvol vooruit. Meau: ‘Ons nummer gaat over vrijheid en het verlangen om weer samen te reizen. Voor mij staat treinreizen ook voor vrijheid en ontspanning. Paul de Munnik vult aan: ‘We zingen over van het donker naar het licht gaan. We hebben allemaal een moeilijke tijd gehad, maar leren er steeds beter mee om te gaan. Ik hoop dat het nummer als optimistisch gezien wordt, een duwtje in de rug naar betere tijden.’
Opkomende artiesten
De NS kiest er graag voor om met een opkomende artiest te werken, in dit geval Meau. Ivo Steffens, commercieel directeur van NS: ‘De muziek van MEAU raakt je echt en is herkenbaar voor veel mensen. Het nummer van MEAU en Paul de Munnik ‘Stap maar in bij mij’ beschrijft perfect het onwerkelijke gevoel van de afgelopen tijd. Onze reizigers kijken ernaar uit om samen weer op pad te gaan en mooie inhaalreizen te maken. Zodra het weer kan staan alle collega’s van NS klaar om die reizigers te verwelkomen. Het duet van Paul de Munnik en MEAU is de start van een nieuwe reeks. Het idee is om elk jaar af te trappen met het NS nieuwjaarsduet geschreven en gezongen door een nieuw duo.’
De nieuwjaarscampagne voor NS is ontwikkeld door reclamebureau TBWA\NEBOKO. Vanaf 10 januari tot en met 30 januari is de campagne online te zien en op de radio te horen. Het nummer is ook te vinden op spotify.
Campagne credits:
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Pink Rabbit, MRTN, Captcha!, \VIDIBOKO
Muziek: MassiveMusic, Paul de Munnik, MEAU
Media: Mindshare.Greenhouse
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing