TUI lanceert nieuwe campagne ’Live happy’

TUI lanceert nieuwe campagne ’Live happy’
  • Bureaus
  • 3 jan 2022 @ 13:44
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

TUI heeft een nieuwe campagne gelanceerd met het thema Live happy. Met de nieuwe campagne laat TUI zien dat vakanties je leven verrijken en je gelukkiger maken.

Er wordt, volgens TUI, een nieuwe frisse look geïntroduceerd, waarbij de bekende smile wel de hoofdrol blijft vertolken. Door de pandemie kon er minder gereisd worden en met de nieuwe campagne geeft het merk invulling aan haar internationale brand purpose

In de tv-commercial laat TUI vakantiegangers zwemmend in zee, wandelend in de bergen en op een scooter rijdend door smalle straatjes in een grote stad zueb. Frans Leenaars, CMO Western Region TUI zegt hierover: ‘Vrijwel iedereen weet dat je bij TUI terecht kunt voor een vakantie naar de zon, maar de campagne benadrukt dat we een ideale vakantie hebben voor iedereen. Van stedentrip tot cruise en van rondreis tot wintersport. En nog altijd met de vertrouwde glimlach.’

De cross mediale campagne wordt uitgerold in 23 landen en is ontwikkeld door Leo Burnett (UK). In Nederland en België is de campagne tot stand gekomen in samenwerking met merkstudio at-thetable. De media-inkoop is in handen van Universal Media.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken