Deelvervoerder Go Sharing kiest voor Label A
- Bureaus
- 26 apr 2022 @ 09:50
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 apr 2022 @ 09:50
- Michiel van Zaane
Digital product agency Label A gaat voor Go Sharing, deelservice voor elektrische voertuigen, een nieuwe native mobiele app ontwikkelen.
Label A is gespecialiseerd in het designen en ontwikkelen van custom digitale producten zoals mobiele apps en digitale platformen. Go Sharing besloot om voor Label A te kiezen door hun uitgebreide ervaring en de expertise in het ontwerpen van gebruiksvriendelijke applicaties en hun technische kennis om complexe applicaties te ontwikkelen.
‘Met Go Sharing willen we de wereld een stukje groener maken. We staan aan het begin van een gedragsverandering: van bezit van eigen vervoer naar gebruik wanneer je het nodig hebt. Zo is er minder ruimte nodig voor parkeerplaatsen en bieden wij verschillende elektrische deelvoertuigen op loopafstand. Bij dat gemak staat de gebruikerservaring natuurlijk centraal en die begint op je smartphone. In Label A hebben we een partner gevonden die het Go Sharing platform naar een nieuw niveau zal brengen’ zegt Raymon Pouwels, CEO van Go Sharing.
‘Wij zijn erg trots op het starten van onze samenwerking met GO Sharing’ zegt Rogier Stroband, Commercial Director bij Label A. ‘Go Sharing’s vraag paste ons van begin af aan erg goed, omdat het een uitdagende combinatie is van aan de ene kant een technisch uitdagende oplossing creëren, en tegelijk een ontwerp neer te zetten die de ultieme Go Sharing User Experience en gebruiksgemak voor haar klanten biedt. Door deze twee elementen te combineren helpen we Go Sharing haar doelstelling te bereiken om het gebruik van deelmobiliteit te stimuleren, meer klanten aan zich te kunnen binden en daarmee haar internationale groeiambities waar te kunnen maken.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing