Sjoerd Bongertman start als creative director bij Colourcake

Sjoerd Bongertman start als creative director bij Colourcake
  • Bureaus
  • 19 apr 2022 @ 10:30
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Sjoerd Bongertman versterkt het team van marketing agency Colourcake als creative director. Na vijf jaar maakt hij de overgang van Gardeners.

Bongertman werkte eerder bij Kumpany, De Combinatie van Factoren en Gardeners. Hij zal zijn ervaring van activatie marketing en ‘doing the good thing’ meenemen in zijn nieuwe rol om zo de creatieve fundering van Colourcake te versterken.

Sjoerd Bongertman: ‘Colourcake stond al een tijdje op mijn radar. Hun gevoel voor stijl, oog voor wat er speelt in de samenleving en de drive om dit te vertalen naar unieke en relevante branding en communicatie spreekt mij erg aan. Ik kijk er naar uit om mijn opgedane kennis over te brengen aan het team en samen te knallen op het mooie klantenportfolio.’

Lieke Bergman, Creative Operations Director: ‘Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan de uitbreiding van het team, het waarborgen van onze kwaliteit en het (re) positioneren van Colourcake. Sjoerd zijn expertise en ervaring sluiten hier perfect op aan. We kunnen niet wachten om deze samenwerking full force te starten om zo nog meer mooi zichtbaar werk te maken voor onze klanten en te bouwen aan ons team!”

Foto: Lieke Bergman en Sjoerd Bongertman.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken