Verve en Juni omarmen chaos en frictie
- Bureaus
- 26 apr 2022 @ 15:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 apr 2022 @ 15:08
- Michiel van Zaane
Digital branding agency Verve creëert een nieuwe merkpositionering en identiteit voor FinTech-startup Juni. De startup positioneert zich als financiële partner die e-commerce-ondernemers uitdaagt om verder te kijken (‘to look beyond’).
Binnen de nieuwe merkidentiteit staat het thema ‘Celebrate Friction’ centraal, de dagelijkse hectiek van het ondernemerschap. Juni stapt weg van het Hollywood-cliché en portretteert het ondernemerschap zoals het is. Roman Stikkelorum, medeoprichter en algemeen directeur van Verve vertelt: ‘Juni is de snelstgroeiende FinTech-startup van Europa. Binnen de verzadigde markt van neo-banking en financiële diensten is opvallen een uitdaging. Om de aanhoudende groei van Juni te verzekeren, moesten we een merk bouwen dat in het oog springt. De samenwerking was een echt partnership. Juni is klaar om de financiële scene te ontwrichten met een merkidentiteit net zo flexibel als Juni's manier van bankieren.’
Matthias Eriksson, VP Marketing Juni, ondersteunt het partnerschap: ‘We voelden direct een band met Verve. Het Verve team zette de schouders eronder om de lancering van ons product van beta naar live te realiseren. Verve heeft een merkidentiteit gecreëerd die in één oogopslag laat zien dat we bij Juni de e-commerce ondernemers echt begrijpen. De nieuwe uitstraling omarmt de chaos, de ontberingen en de druk waar e-commerce ondernemers constant mee te maken krijgen. De vernieuwde positionering zorgt dat we alle conventies in de industrie blijven uitdagen. Zo kunnen we de gewilde financiële partner zijn voor elke ondernemer in e-commerce die wil overleven, floreren en uiteindelijk winnen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing