Campagne Delta focust op overal goed bereik
- Bureaus
- 19 mei 2022 @ 11:15
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 19 mei 2022 @ 11:15
- Sjaak Hoogkamer
Deze week is de nieuwe tv- en radiocampagne van glasvezelprovider Delta van start gegaan. Het is een vervolg op de vorige campagne waarbij Daan, Donnie en Dirk zich als ‘Wij zijn Delta’ voorstelden als personificatie van het merk. Fightclub tekent voor de creatieve productie.
In de nieuwe commercial zijn de mannen terug om te laten zien dat je de snelheid en stabiliteit van glasvezel overal in huis kan ervaren, hoe je ook woont.
Hannah Mollen, Brand Manager Delta: ‘Delta gaat verder betekent voor ons niet alleen het blijven ontwikkelen van het snelste glasvezelnetwerk of het aansluiten van buitengebied tot binnenstad, maar ook zorgen dat je dit overal in huis op je apparaten ervaart. Dat laten we met deze campagne goed zien.’
De campagne wordt afgetrapt met een commercial, geproduceerd door Holyfools en is sinds deze week te zien op televisie. Naast de tv-commercial kent de campagne zichtbaarheid via radio, social, online video, OOH, print en met uitingen in alle winkels van Delta.
Credits
Klant: Delta
Verantwoordelijk bij klant: Hannah Mollen, Mariska van der Hulst, Remco Lingen, Martine Husmann-van der Meijden, Ludolf Rasterhoff
Bureau: Fightclub
Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet
Design: Paul van Oosterhout
Strategie: Cees Faes, Kiki Sterke
Account: Lesley Bosch, Helga Koets, Annemiek Vroon
Productiemaatschappij: Holyfools, Annelies van Schaijk
Regie: André Maat
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing