'Verbeter de wereld terwijl je slaapt'
- Bureaus
- 9 mei 2022 @ 08:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 mei 2022 @ 08:07
- Michiel van Zaane
Yumeko, de B Corp voor bad- en beddengoed lanceerde op 9 mei 2022 haar nieuwe campagne genaamd ‘Change the world sleeping’ in samenwerking met reclamebureau Fitzroy. In de campagne zien we slapers hun vuist heffen als wereldverbeterend gebaar.
In de campagne wil Yumeko mensen geruststellen dat er een eerlijk alternatief is voor al het katoen in de slaapkamer en daarbuiten. Mischa Schreuder, Creative Partner bij Fitzroy legt uit: ‘Slechts 1% van al het katoen op de wereld is biologisch. Er valt dus een groot verschil te maken in de slaapkamer. Met ‘Let’s change the world sleeping’ willen we laten zien dat het enige dat je moet doen om je slaapkamer een betere plek te maken een dekbed van Yumeko aanschaffen is.’
Yumeko rolt de campagne landelijk uit in o.a. TVC, radio, online video, display, digital out of home en print advertenties. De commercial is hier te zien. Marietje de Savornin Lohman, Marketing Manager bij Yumeko vertelt: ‘We zijn erg trots op onze nieuwe campagne en hopen hiermee nog meer Nederlanders te overtuigen van het verschil dat ze met het bad- en beddengoed van Yumeko kunnen maken. We steken erg veel tijd en liefde in het bouwen van een 100% duurzaam merk dat zijdezachte producten maakt in transparante, ethische ketens die bijdragen aan een positieve verandering voor milieu, mens en dier. Onze keurmerken, waaronder GOTS, Fairtrade en B Corp, onderschrijven deze missie en onze klanten zijn enorm te spreken over de hoge kwaliteit en zachtheid van de producten. Met deze campagne willen we dat opnieuw bevestigen aan heel Nederland.’
Credits:
Bureau: Fitzroy Amsterdam
Opdrachtgever: Yumeko
Productie: MateMade
Sound: MateMade
Media: Dept en Wisecrackers
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing