Lennart Schoemaker versterkt LDJ Tech PR
- Bureaus
- 3 mei 2022 @ 08:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 mei 2022 @ 08:00
- Michiel van Zaane
Tech PR bureau Lubbers De Jong (LDJ) heeft heeft Lennart Schoemaker toegevoegd aan het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in geïntegreerde marketing-, communicatie- en PR-programma’s voor techbedrijven.
De carrière van Lennart (30) startte in China waar hij acht jaar heeft gewerkt, onder meer als marktonderzoeker en content marketeer voor een startup van topacteur Jet Li en Jack Ma (Alibaba). Hier deed hij de nodige marketing- en PR ervaring op en leerde hij vloeiend Mandarijn spreken. Voorafgaand aan zijn komst bij LDJ werkte Lennart als projectmanager en communicatiespecialist bij Nederlands software bedrijf Curavista, dat het online medisch dossier ontwikkeld. ‘Marketing en PR zijn essentiële middelen om een sterke online reputatie op te bouwen. Ik kan niet wachten om de klanten van LDJ te voorzien van innovatieve communicatieoplossingen die positieve impact maken’, aldus Lennart. Hij vervolgt: ‘Ik verheug dan ook erg om mijn creativiteit te combineren met kennis van marketing en communicatie.’
‘Wij zij erg verheugd dat Lennart de sprong naar LDJ heeft gemaakt om impact te maken voor onze klanten. Naast belangrijke marketing skills en ervaring in de ehealth industrie, brengt Lennart internationale ervaring mee. Ik heb er alle vertrouwen in dat Lennart een belangrijke rol in de groei van LDJ gaat vervullen’, aldus Gijs Toxopeus, Client & Operations Director bij LDJ. Schoemaker gaat aan de slag als PR strateeg.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing