Lennart Schoemaker versterkt LDJ Tech PR

Lennart Schoemaker versterkt LDJ Tech PR
  • Bureaus
  • 3 mei 2022 @ 08:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Tech PR bureau Lubbers De Jong (LDJ) heeft heeft Lennart Schoemaker toegevoegd aan het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in geïntegreerde marketing-, communicatie- en PR-programma’s voor techbedrijven.

De carrière van Lennart (30) startte in China waar hij acht jaar heeft gewerkt, onder meer als marktonderzoeker en content marketeer voor een startup van topacteur Jet Li en Jack Ma (Alibaba). Hier deed hij de nodige marketing- en PR ervaring op en leerde hij vloeiend Mandarijn spreken. Voorafgaand aan zijn komst bij LDJ werkte Lennart als projectmanager en communicatiespecialist bij Nederlands software bedrijf Curavista, dat het online medisch dossier ontwikkeld. ‘Marketing en PR zijn essentiële middelen om een sterke online reputatie op te bouwen. Ik kan niet wachten om de klanten van LDJ te voorzien van innovatieve communicatieoplossingen die positieve impact maken’, aldus Lennart. Hij vervolgt: ‘Ik verheug dan ook erg om mijn creativiteit te combineren met kennis van marketing en communicatie.’

‘Wij zij erg verheugd dat Lennart de sprong naar LDJ heeft gemaakt om impact te maken voor onze klanten. Naast belangrijke marketing skills en ervaring in de ehealth industrie, brengt Lennart internationale ervaring mee. Ik heb er alle vertrouwen in dat Lennart een belangrijke rol in de groei van LDJ gaat vervullen’, aldus Gijs Toxopeus, Client & Operations Director bij LDJ. Schoemaker gaat aan de slag als PR strateeg.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken