Nik Sluijs en Joey Boeters Creative Directors bij Fitzroy
- Bureaus
- 2 mei 2022 @ 13:05
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 mei 2022 @ 13:05
- Michiel van Zaane
Nik Sluijs en Joey Boeters, het team dat onlangs een Bronzen Loekie in ontvangst nam, zijn vanaf 1 mei 2022 als Creative Directors bij Fitzroy gestart. Het team werd o.a. bekroond met een gouden leeuw in Cannes en won daarnaast verschillende awards bij D&AD, Eurobest, CCB en ADCN.
Sluijs en Boeters waren tot voor kort werkzaam bij Wunderman Thompson en daarvoor bij Indie en Duval Guillaume. De nieuwe directors gaan nauw samenwerken met Mischa Schreuder, die vorig jaar als Creative Partner werd aangetrokken. Het team was tussen 2014 en 2015 al eerder werkzaam bij Fitzroy. Ze zullen nu als Creative Directors verantwoordelijk worden voor o.a. ANWB, PlayStation, Naïf Good Care en EURail.
Joey Boeters: ‘Wij willen bijdragen aan de groei en zorgen dat Fitzroy nog meer een logische keus wordt voor merken die met de tijd mee willen gaan. Met spraakmakende en onderscheidende ideeën, maar ook door te helpen bouwen aan een creatieve cultuur.’
Nik Sluijs: ‘Fitzroy is één van de weinige bureaus die zich naast communicatie, ook met productontwikkeling en business-ideeën weet te onderscheiden. Van naamgeving en identiteit tot campagnes en zelfs eigen producten. Je ideeën zo breed kunnen toepassen is niet alleen leuk, het zorgt ook dat je merken effectiever kunt helpen.’
Mischa Schreuder: ‘Met Fitzroy willen we een strategisch creatief bureau bouwen waar we marketeers niet alleen helpen met hun above-the-line activiteiten, maar ook ideeën die in de timeline van hun doelgroep terecht komen. Effectieve en spraakmakende ideeën naast elkaar. Nik en Joey hebben keer op keer bewezen dat ze voor zowel grote klanten zoals Holland Casino, ING en PLUS goed werk kunnen maken, maar ook spraakmakend werk voor bijvoorbeeld Tele2 en het Rode Kruis. Het zijn ondernemende creatieven die hun eigen klanten gaan krijgen, zodat we deze nog persoonlijker kunnen bedienen. Marketeers willen snel, maar vooral snel met goede mensen. Wij zijn ontzettend blij dat Nik en Joey weer terug zijn bij Fitzroy.’
Foto: Nik Sluijs en Joey Boeters.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing