SocialReblz lanceert TikTok management om Gen Z te bereiken

SocialReblz lanceert TikTok management om Gen Z te bereiken
  • Bureaus
  • 3 mei 2022 @ 10:15
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Agency SocialReblz introduceert een TikTok management onder de naam New Wave Reblz. New Wave Reblz vertegenwoordigt een nieuwe generatie influencers en creators op TikTok.

TikTok is inmiddels één van de grootste social platformen van Nederland. Sinds de pandemie heeft TikTok inmiddels meer dan 3 miljoen Nederlandse gebruikers. Ook ontstaan er nieuwe influencers die hun populariteit te danken hebben aan TikTok. TikTok was in 2021 de meeste gedownloade app ter wereld en groeide explosief. Volgens SocialReblz is inmiddels wel gebleken dat Instagram onmisbaar is voor merken, maar dat de jongere doelgroep steeds meer verschuift naar TikTok.

New Wave Reblz heeft inmiddels al een aantal influencers onder contract. De agency zorgt voor onder meer de content creatie, licensing deals, partnerships met merken, imagebuilding, monetariseren en data expertise. Niels Verhoeven is al 15 jaar actief in de influencer industrie en was medeoprichter van Social1nfluencer dat in 2015 is verkocht aan Talpa. Het team wordt begeleid door Fabienne Broere, en bestaat verder uit een talent manager, sales experts, projectmanagers en assistent content creators.

Foto: bigtunaonline/123RF.COM.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken