Techbedrijf Fairphone kiest voor Coopr
- Bureaus
- 3 mei 2022 @ 10:29
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 mei 2022 @ 10:29
- Michiel van Zaane
Techbedrijf Fairphone heeft voor Coopr gekozen als PR- en communicatiebureau voor alle activiteiten in Nederland en Belgie. Het bureau ondersteunt Nederlandse fabrikant van duurzame smartphones bij de uitrol van alle PR- en communicatieactiviteiten.
Fairphone is een van de marktleiders op het gebied van duurzame elektronica. Enerzijds door smartphones te ontwikkelen met een lage milieu-impact en anderzijds door goede en veilige werkomstandigheden voor hun medewerkers te creëren. Zo verzet het Nederlandse bedrijf zich tegen uitbuiting in mineraalmijnen in Afrika en ontvangen Chinese fabrieksmedewerkers een bonus voor een leefbaar loon. Met deze doelstelling om smartphones ‘eerlijk en transparant’ te produceren, laat het bedrijf zien dat het mogelijk is om als commercieel bedrijf een positieve impact op de maatschappij te hebben. Coopr richt zich op het versterken van Fairphone als een opinieleider in de wereld van duurzame elektronica en door een PR- en content aanpak de brand awareness van het merk verhogen.
Ioiana Luncheon, PR & Communications manager bij Fairphone: ‘We zijn blij om Coopr aan boord te hebben om ons te helpen onze naamsbekendheid in de Nederlandse markt te vergroten. Coopr heeft een geweldige achtergrond in PR die ons naar het volgende niveau kan brengen in Nederland en de Benelux-regio als een geheel.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing