Abovo Maxlead en Local Planet starten campagne voor Manpower

Abovo Maxlead en Local Planet starten campagne voor Manpower
  • Bureaus
  • 13 jun 2022 @ 08:28
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

ManpowerGroup heeft Abovo Maxlead geselecteerd als mediabureau voor haar diverse merken, zoals Manpower en Experis. Ook haakt ManpowerGroup aan op het internationale netwerk Local Planet, voor onder andere de Duitse markt.

Het eerste merk waar campagne voor gevoerd wordt is Experis, omdat deze maand IT-resourcers iSense en PEAK-IT officieel verder gaan als Experis Nederland. Om dit nieuws wereldkundig te maken en het merk verder inhoud te geven start maandag 13 juni 2022 de campagne Experis, Be part of IT. De campagne zal op verschillende media te zien en te horen zijn; meer massamediaal zoals radio, maar ook op hele specifieke IT-platformen als Tweakers en Reddit om potentiële kandidaten te bereiken.   

Miriam van der Heijden, Vice President Marketing ManpowerGroup: ‘ManpowerGroup kenmerkt zich door een cultuur waarbij mensen echt centraal staan. Onze merken Manpower en Experis zijn daarnaast challenger merken. We zochten een bureau met vergelijkbaar DNA. We hebben dat gevonden in Abovo Maxlead voor de Nederlandse markt en via haar partners binnen Local Planet voor de internationale markten.’

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: ‘Wij zijn vanzelfsprekend erg trots om voor de mooie merken van ManpowerGroup te gaan werken. Drie aspecten maakten het voor ons extra relevant om hun adviseur te willen zijn. Ten eerste speelde de sterke internationale dynamiek van de media opdracht. Ten tweede herkennen wij de ambitie van de uitdager. Ten derde speelt het belang van de digitale performance activiteiten. Juist die combinatie van factoren maakt het voor ons team zo’n interessante klant. Nu kunnen wij van start met de lanceringscampagne van Experis.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken