BCC kiest voor Creature Amsterdam
- Bureaus
- 2 jun 2022 @ 15:01
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 jun 2022 @ 15:01
- Sjaak Hoogkamer
Na een pitch heeft de winkelketen voor consumentenelektronica BCC gekozen voor Creature Amsterdam, voorheen XXS, als lead creative agency. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de nieuwe merkstrategie en campagne-ontwikkeling.
Natascha Moser, director Marketing & E-commerce BCC: ‘We zijn blij met Creature Amsterdam als onze nieuwe creative agency. Ze hebben in de pitch fantastisch werk laten zien. We kijken uit naar een mooie inspirerende samenwerking.’
Sanne Tolsma, managing director Creature Amsterdam: ‘We hebben met plezier aan deze pitch gewerkt. Hiermee hebben we een basis gelegd voor een sterke campagne die zowel voor het merk als de business veel gaat doen. We gaan hier nu samen met BCC verdere invulling aan geven.’
De eerste uitingen van de nieuwe campagne zullen dit najaar gelanceerd worden.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing