Easee start campagne voor 'slimme' autolader

Easee start campagne voor 'slimme' autolader
  • Bureaus
  • 20 jun 2022 @ 11:44
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

GreenTech-scale up Easee start een grote campagne in Nederland en België voor hun nieuwe autolader. De campagne is ontwikkelt door Born05 ontwikkelde de campagne, samen met Glasnost en IM Lounge, alle drie onderdeel van Ace.

Carolijn Daamen, Marketing manager Benelux bij Easee: ‘Het thema van de campagne is ‘Day & Night’, waarbij het belang van (jezelf) optimaal opladen centraal staat. Aan het eind van de dag kom je wellicht 'leeg' thuis. De drukke dag gaat over in de stille nacht. Een goede nachtrust kan bijdragen aan het opladen van lichaam en geest. Ondertussen wordt je auto, dankzij de Easee-lader, ook optimaal opgeladen, zodat het de volgende dag weer vol energie met jou op pad kan. Om het design en de storytelling zo goed mogelijk naar voren te laten komen, is er samen met Born05 gekozen voor een televisiecommercial. We willen graag dat onze gebruikers voelen dat ze niet alleen een product aanschaffen, maar ook een ervaring, een verhaal. Dit verhaal heeft Born05 heel passend tot uiting gebracht in deze campagne.’

Frederik Pot, Creative Lead bij Born05: ‘In de kern van de campagne wilden we de focus leggen op de lader, niet op de auto. Want wij geloven dat de lader, in al zijn slimmigheid en design juist een reden is om elektrisch te gaan rijden. Dat hebben we vertaald naar een drietal films. Cinematografische hoogstandjes waarin heel veel tegelijk gebeurt maar waarbij de Easee autolader het stijlvolle middelpunt blijft. In de transitie van avond naar ochtend zien we verschillende mensen gemakkelijk gebruik maken van de autolader om hun EV’s en zichzelf weer op te laden.’

De commercial is hier te zien. De campagne is te zien op TV, in online video, op social media en in program sponsoring.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken