Foodello brengt PR onder bij Continews
- Bureaus
- 14 jun 2022 @ 08:01
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 jun 2022 @ 08:01
- Michiel van Zaane
Online supermarkt Foodello, die voedselverspilling zoveel mogelijk wil voorkomen, gaat samenwerken met PR-bureau Continews. Het doel van de van oorsprong Finse supermarkt, die onlangs is gestart in Nederland, en het bureau is het proactief creëren van free publicity.
Foodello redt producten normaliter die niet in de supermarkt belanden. Wanneer de houdbaarheidsdatum dichterbij komt, een product uit het assortiment verdwijnt of er een drukfout op de verpakking staat wordt verspilling voorkomen. Maar ook seizoensgebonden producten, producten met merk- of verpakkingswijzigingen en verkeerd ingeschatte voorraden worden door Foodello gered van verspilling.
Sinds kort doen zij dit ook in Nederland, het eerste land buiten Finland waar ze de markt betreden. ‘Zo’n intrede op een nieuwe markt vraagt natuurlijk om media-aandacht’ vertelt marketingmanager Bas Dekker. ‘In Continews vonden wij een partner die ons goed kan helpen ons verhaal te delen en onze naamsbekendheid bij de Nederlandse consument te vergroten.’
Maandelijkse media-aandacht
Ook Casper van Diemen, eigenaar van Continews is erg enthousiast over de nieuwe samenwerking: ‘Als flinke voorstander van duurzaamheid ben ik vanzelfsprekend erg blij met deze samenwerking. Een mooie kans om vanaf het begin bij een ‘nieuw’ bedrijf betrokken te zijn. Wij zijn dan ook erg trots dat Foodello voor ons gekozen heeft en kijken uit naar alle mooie dingen die deze samenwerking zal opleveren. De kick-off leverde al een hoop mooie resultaten op en ik heb er alle vertrouwen in dat dit succes door blijft zetten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing