MassiveMusic goes downunder
- Bureaus
- 17 jun 2022 @ 11:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 jun 2022 @ 11:50
- Sjaak Hoogkamer
Song Zu, het oudste muziek- en sounddesignbedrijf in Azië wordt onderdeel van MassiceMusic. Hiermee krijgt MassiveMusic er een achtste en negende locatie bij, in Sydney en Singapore.
Samen met het team van Song Zu gaat het muziekbureau het aanbod voor merken en bureaus in de regio uitbreiden. De vraag naar deze diensten is groot, want het audiolandschap ontwikkelt zich volgens MassiveMusic voortdurend. Met de verwelkoming van het Song Zu-team zal daarom ook sounddesign aan het full-serviceaanbod van MassiveMusic worden toegevoegd. Daar heeft Song Zo ruime ervaring mee: het bedrijf werkte voor merken en mediabedrijven als Netflix, Samsung, Coca-Cola, Google, Amazon en Canva.
MassiveMusic Sydney en Singapore worden geleid door Ian Lew (Managing Director) en Ramesh Sathiah (Executive Creative Director). Het managementteam bestaat verder uit alle partners die al deel uitmaakten van het team van Song Zu. Beide locaties maken zich hard voor hetzelfde doel: merken helpen met hun strategie en effectiviteit dankzij de emotionele kracht van muziek en sound.
‘We leven in een geglobaliseerde wereld, maar in de reclame en branding hebben we nog altijd een lokale aanpak nodig. Daarom heeft MassiveMusic locaties over de hele wereld,’ zegt Hans Brouwer, CEO en oprichter van MassiveMusic.
Song Zu werd opgericht in 1990 en heeft de grootste bedrijven in de regio geholpen hun sound vorm te geven. Het bedrijf werkt al decennia samen met onder andere Woolworths, Telstra, Qantas, Singapore Airlines en Tiger Beer. Het team van Song Zu won onder meer de Australian Creative Hotshop, LIA International Music Company of the Year en Gold Spikes, Gold Clios en Gold Lions.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing