Bureau SDIM bedenkt eigen bier

Bureau SDIM bedenkt eigen bier
  • Bureaus
  • 26 jul 2022 @ 07:54
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het is dit jaar 15 jaar geleden dat Jan Dirkzwager het online marketing bureau SDIM grondvestte. Ter ere van dat jubileum heeft het bureau een biertje samengesteld, een eigen magazine uitgebracht en wordt een klantevent georganiseerd.

‘Er is in de afgelopen 15 jaar heel veel gebeurd in de online marketing wereld,’ vertelt Pieter Borst die, samen met Tijmen van Duijvenvoorde, in 2018 het stokje van Jan Dirkzwager overgenomen heeft. ‘De uitbreiding van onze diensten zorgt ervoor dat we onze klanten op alle online vlakken kunnen helpen om nog succesvoller te worden.’ 

In samenwerking met Uiltje Brewing Company, een klant van SDIM, is er voor het 15 jarig bestaan een eigen biertje samengesteld. Met veel trots is deze half mei gepresenteerd. ‘Dit stond toch wel hoog op de bucketlist,’ lacht Pieter. ‘Heel tof dat we dat nu af kunnen strepen.’

Naast het eigen biertje is een eigen magazine samengesteld. Toen SDIM tien jaar bestond, is er ook al een magazine uitgebracht. Tenslotte wordt binnenkort een klantevent gehouden om het jubileum extra glans te geven.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken