Gardeners aan de slag voor Fairf

Gardeners aan de slag voor Fairf
  • Bureaus
  • 20 jul 2022 @ 09:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het duurzame verfmerk Fairf is klant geworden bij bureau Gardeners, dat verantwoordelijk wordt voor de volledige strategie en creatie.

Fairf daagt volgens Gardeners ‘de verfindustrie uit door muurverf en lakken in Nederland te produceren met een plantaardige binder, gemaakt van gerecycled sloophout.’ Gardeners start met een merk en impact strategietraject voor het merk en het overkoepelende Baril coatings. Vanuit de nieuwe strategie gaat Gardeners vervolgens aan de slag met de merkidentiteit en het ontwikkelen van een communicatiestrategie voor Fairf.

Jeroen Duijghuisen, operational director/co-owner Fairf / Baril coatings: ‘Wat onze reden is geweest om met Gardeners aan de slag te gaan heeft te maken met de slogan, ‘Where good things grow’.

Wij zijn een bedrijf wat wil groeien met de duurzame producten uit ons assortiment. Dit door transparant te zijn over hoe duurzaam dit is, maar ook over wat nog beter kan.

Wij zien in Gardeners de juiste partner om op marketing- en pr-gebied verder uit te werken hoe we onze groei gaan bewerkstelligen om zo de verfplas van Nederland, en hopelijk in de toekomst ook daarbuiten, beetje bij beetje te vergroenen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken