Hagens aan de slag voor ManpowerGroup, Guylian en Loop

Hagens aan de slag voor ManpowerGroup, Guylian en Loop
  • Bureaus
  • 28 jul 2022 @ 08:14
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Na een succesvolle pitch gaat ManpowerGroup een langetermijnsamenwerking aan met Hagens PR. Het bureau gaat voor alle sublabels van de uitzendorganisatie aan de slag. Ook wordt Hagens de vaste pr-partner van het Belgische merk Loop Earplugs en chocolademerk Guylian.

‘De mens centraal stellen is voor ManpowerGroup en Hagens een gemene deler. In de pitch heeft het team laten zien dat zij deze menselijkheid kunnen combineren met keiharde data uit de markt’ aldus Liesbeth Bouwman, Director Marketing & Communications ManpowerGroup Nederland.

Naast ManpowerGroup heet het PR-bureau twee Belgische merken welkom. De scale-up Loop Earplugs, die dit festivalseizoen officieel hun intrede doet in Nederland. En het Belgische chocoladehuis Guylian, makers van het klassieke (chocolade) zeebanket.

Het bureau heeft de wind mee. Onlangs werd bekend gemaakt dat zij een bronzen Leeuw, twee Webby’s en maar liefst vijf D&AD’s awards wonnen voor hun werk voor de Anne Frank Huis, een campagne in samenwerking met het Duitse Innocean en Media.Monks.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken