OneFit kiest Marcommit om naamsbekendheid te vergroten

OneFit kiest Marcommit om naamsbekendheid te vergroten
  • Bureaus
  • 19 jul 2022 @ 08:37
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het flexibele sportabonnement OneFit voor bedrijven en particulieren werkt samen met PR- en contentmarketingbureau Marcommit voor het vergroten van de naamsbekendheid van haar B2B-afdeling.

De PR-strategie die Marcommit heeft ontwikkeld is gericht op kennisdeling en onderzoek naar onder andere de invloed van sport en bewegen op de prestaties op de werkvloer. OneFit is opgericht in 2013 vanuit de overtuiging dat bewegen meer geïntegreerd moet worden in het dagelijks leven. De komende jaren wil OneFit de sportwereld innoveren door technologie te gebruiken om mensen meer aan het bewegen te krijgen. Met het flexibele membership maken deelnemers kennis met verschillende sporten en mensen.

Maartje Grossouw, directeur bij Marcommit: ‘We zijn heel blij met de samenwerking met OneFit. De kijk van OneFit op de verbinding tussen werk en het streven naar een gezonde levensstijl inspireert onszelf als organisatie. Met veel plezier brengen we deze boodschap ook over aan andere organisaties binnen Nederland. We zijn al volop bezig met het onderzoek, en de eerste resultaten zijn veelbelovend om de media mee te bereiken. Wij hebben vertrouwen in een succesvolle samenwerking!’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken