Sterk Reclamebureau en Mark@ing samen als Sterk Merkregisseurs
- Bureaus
- 5 jul 2022 @ 12:05
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 jul 2022 @ 12:05
- Michiel van Zaane
De bureaus Sterk Reclamebureau en Mark@ing hebben de handen ineengeslagen. De organisatie met 20 medewerkers, combineert strategische branding en datagedreven marketing. Vanaf juli 2022 gaan de bureaus officieel verder onder de nieuwe naam Sterk Merkregisseurs.
Mede-eigenaar Patrick van der Sommen: 'De specialismen van de bureaus vullen elkaar perfect aan. Door toevoeging van datagedreven marketing kunnen we onze klanten nog betere resultaten leveren.’ Koen Paquay, ook mede-eigenaar, voegt toe: ‘Door strategische branding aan onze digitale diensten toe te voegen, bieden we onze klanten regie over hun merk en stellen we ze in staat zich echt te richten op de toekomst.’
Merkregie
De zelfontwikkelde methode die Sterk Merkregisseurs hanteert is het Merkregie model, een aanpak om continue bezig te zijn met de ontwikkeling van het merk. Het model biedt klanten inzicht in de werkzaamheden en continue zichtbaarheid van hun merk. Dat leidt tot meer regie, consistentie en succes voor de lange termijn van het merk.
Naast de ‘normale’ diensten biedt het bureau ook een opleiding: de Sterk Academie, waarin deelnemers via praktische trainingen en inzichten verder vooruit kunnen kijken.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing