Ticketswap kiest voor OmnicomMediaGroup
- Bureaus
- 28 jul 2022 @ 08:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jul 2022 @ 08:33
- Michiel van Zaane
Ticketdoorverkoopsite Ticketswap heeft haar wereldwijde marketing communicatie werkzaamheden ondergebracht bij OmnicomMediaGroup. De bureaugroep is verantwoordelijk voor de offline marketing inspanningen.
Daarnaast is Omnicom aangesteld als adviseur en sparring partner van het inhouse digitale team van Ticketswap. Vanuit Amsterdam wordt voor 36 landen de online marketing gedaan.
Patrick Molleman, CEO Omnicom Media Group Nederland: ‘We zijn ontzettend blij en trots dat we Ticketswap kunnen helpen bij het versnellen van hun global business. De ambitie, de cultuur en het team zijn ongelofelijk inspirerend en we zien er dan ook naar uit intensief te kunnen gaan samenwerken.’
Simon Aurik, CMO Ticketswap: ‘Samen met Omnicom willen wij de positie van TicketSwap verder versterken in de verschillende landen. Wij hebben een ijzersterke waardepropositie die wij in de bestaande & nieuwe markten verder willen uitbouwen. Omnicom heeft aangetoond dat zij onze kansen, maar ook de uitdagingen begrijpen en hoe zij ons daarbij kunnen ondersteunen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing