Brand Articulations wint Adyen account
- Bureaus
- 29 aug 2022 @ 04:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 aug 2022 @ 04:24
- Sjaak Hoogkamer
Adyen, het financiële technologieplatform van bedrijven als Facebook, eBay, Uber, H&M en Microsoft, kiest na een pitch voor het Amsterdamse merk- en communicatiebureau Brand Articulations.
Het bureau wordt strategisch partner voor het ontwikkelen van een nieuwe, wereldwijde merkpositionering en het opzetten van een mondiaal creatief platform.
‘Adyen speelt een belangrijke rol in de huidige wereldeconomie,’ zegt Boyd Corner, oprichter en CEO van Brand Articulations. ‘Ze dragen bij aan het succes van enkele van 's werelds meest innovatieve bedrijven, maar zijn zelf minder bekend. Het is voor ons een geweldige kans om Adyen bekender en nog succesvoller te maken. Samen ontwikkelen we nu het nieuwe gezicht en de stem van deze wereldspeler. En samen versterken we die wereldwijd. We hebben veel zin om de nieuwe merkpositionering gezamenlijk in te vullen en in elk land door te voeren.’
We wilden geen themaregel maar een mondiale merkaanpak
Katarina Nordin, Adyen's Global Head of Marketing: ‘We zochten geen nieuwe themaregel, maar een mondiale merkaanpak die we kunnen inzetten in een wereldwijd platform. Brand Articulations heeft een combinatie van merkbouw- en communicatie-ervaring en hun nuchtere manier van werken past erg goed bij ons. We werken nu met hen aan een mondiaal motiverend en inspirerend merkverhaal dat een paraplu vormt voor alles wat we wereldwijd zeggen en doen. Brand Articulations helpt niet alleen mee met de ontwikkeling van dit verhaal, maar ook met de uitrol en implementatie ervan.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing