Finally an agency lanceert nieuwe positionering
- Bureaus
- 9 aug 2022 @ 08:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 aug 2022 @ 08:00
- Michiel van Zaane
Met de nieuwe tagline ‘Creatief bureau voor aanstekelijk werk‘ scherpt Finally an agency haar positionering aan en breidt haar diensten uit. Terugkerend thema bij het bureau is de vraag ‘wat als?’.
Finally begon in 2005 als een productie- en adaptiebureau. De afgelopen jaren groeide de ambitie om ook de conceptuele invulling voor haar rekening te nemen. Door het team uit te breiden met nieuwe disciplines werd actief ingespeeld op het groeiende aantal strategische en creatieve aanvragen van bestaande én nieuwe klanten.
‘Hiermee richten we ons op strategie en concept voor een verhaal dat ertoe doet’ licht Lisette Samplonius, oprichtster en managing director, toe. ‘En op creatie en productie zodat het idee ook in de uitvoering klopt. Kortom: we bedenken én maken het.’
‘Wat-als is toepasbaar op hoe we denken en wat we maken’ vervolgt Samplonius. ‘Op strategisch en conceptueel vlak worden we gedreven door verwondering en merk-waardigheid. Het draait om zo origineel mogelijk een merk bouwen. Tegelijkertijd willen we een productie zo doeltreffend mogelijk laten verlopen. Daarom doen we niet aan ja-maar. Wat-als opent deuren!’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing