Finally an agency lanceert nieuwe positionering

Finally an agency lanceert nieuwe positionering
  • Bureaus
  • 9 aug 2022 @ 08:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Met de nieuwe tagline ‘Creatief bureau voor aanstekelijk werk‘ scherpt Finally an agency haar positionering aan en breidt haar diensten uit. Terugkerend thema bij het bureau is de vraag ‘wat als?’.

Finally begon in 2005 als een productie- en adaptiebureau. De afgelopen jaren groeide de ambitie om ook de conceptuele invulling voor haar rekening te nemen. Door het team uit te breiden met nieuwe disciplines werd actief ingespeeld op het groeiende aantal strategische en creatieve aanvragen van bestaande én nieuwe klanten.

‘Hiermee richten we ons op strategie en concept voor een verhaal dat ertoe doet’ licht Lisette Samplonius, oprichtster en managing director, toe. ‘En op creatie en productie zodat het idee ook in de uitvoering klopt. Kortom: we bedenken én maken het.’

‘Wat-als is toepasbaar op hoe we denken en wat we maken’ vervolgt Samplonius. ‘Op strategisch en conceptueel vlak worden we gedreven door verwondering en merk-waardigheid. Het draait om zo origineel mogelijk een merk bouwen. Tegelijkertijd willen we een productie zo doeltreffend mogelijk laten verlopen. Daarom doen we niet aan ja-maar. Wat-als opent deuren!’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken