Fleurop slaat handen ineen met Somention
- Bureaus
- 29 aug 2022 @ 12:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 aug 2022 @ 12:51
- Michiel van Zaane
Somention is het nieuwe bureau voor Koninklijke Fleurop en verantwoordelijk voor de strategie en merkcommunicatie via alle kanalen, inclusief always-on content. De eerste tv-commercial is vanaf 29 augustus te zien.
Tijdens een pitch-traject kwam Somention met een 'onderscheidende campagne strategie’. In het nieuwe year round concept wordt niet alleen ingezet op de geijkte ‘bloemen-momenten’, maar het hele jaar door.
'Onze koerswijziging van traditionele media naar de focus op always-on betekent een nieuwe aanpak en een nieuwe partner. De gepresenteerde campagne en heldere always-on uitwerking door Somention bleek een schot in de roos', aldus Jasper van der Bijl, Manager Marketing & E-Commerce bij Fleurop.
Charlotte Koeleman, CCO bij Somention vertelt over samenwerking: 'We zijn enorm trots om voor marktleider Koninklijke Fleurop aan de slag te gaan. De brede vraag vliegen we aan met een scherpe social first strategie, waarbij we vooral het lokale karakter van Fleurop in de spotlight zetten.'
Begin september zal de content van Fleurop verschijnen via social, online en radio. De TVC is hier te bekijken.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing