Gospooky benoemd tot partner van Arcadia, Snap Inc.
- Bureaus
- 30 aug 2022 @ 09:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 aug 2022 @ 09:36
- Michiel van Zaane
Social technology agency Gospooky is de eerste Nederlandse agency die samenwerkt met Arcadia, de augmented reality (AR) creative studio van Snap Inc. Gospooky ondersteunt Arcadia met de creatie van custom AR-activaties als onderdeel van Snap Inc’s inspanningen om concerten en festivals te verrijken met augmented reality.
Arcadia is de augmented reality creative studio van Snap Inc. Snapchat is met meer dan 600 miljoen maandelijkse gebruikers momenteel een van 's werelds meest gebruikte messaging apps. Dit biedt enorme kansen voor de evenementenbranche. Door de Snapchat-camera naar de lucht te richten, verschijnt er een nieuwe wereld met creatieve elementen van het festival of de artiest op het scherm van de gebruker.
Als social technology agency combineert Gospooky creativiteit en innovatie. De agency wordt nu verantwoordelijk voor zowel concepting, design als het productieproces voor een select aantal festivals en concerten. De eerste creatie was vorige maand te zien tijdens het Rolling Loud festival in Miami. Tim van der Wiel, oprichter van Gospooky: ‘De keuze voor Gospooky als eerste Nederlandse agency toont het vertrouwen in ons als partner. Deze samenwerking geeft Gospooky de kans om samen met Arcadia impactvolle AR-ervaringen te creëren voor een next-level livemuziekbeleving. We kijken er naar uit om de komende jaren samen te groeien, te innoveren en de grenzen te verleggen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing