Nieuwe employer branding-campagne voor Defensie

Nieuwe employer branding-campagne voor Defensie
  • Bureaus
  • 1 aug 2022 @ 07:41
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Defensie is gestart met een vervolgcampagne om nieuw personeel te werven. Defensie richt zich daarbij op ‘Generatie D’. Ook deze campagne is, net als de eerste, ontwikkeld door arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam.

‘Generatie D’ is een generatie dwars door generaties heen, verbonden door een gemeenschappelijke mindset. Door de campagne zo echt, dichtbij en alledaags mogelijk te laten voelen ontstaat het gevoel dat je er zo tussen zou kunnen staan. Dat je al een relatie met Defensie hebt, zonder er te werken. Aan de hand van een set van drie korte commercials worden aspecten van werken bij Defensie duidelijk gemaakt.

1: Generatie D gelooft in zichzelf. En in elkaar.
2: Generatie D wil iets van de wereld zien. En er wat van maken.
3: Generatie D durft te falen. En daardoor te groeien.

Credits:
Opdrachtgever: Ministerie van Defensie
Verantwoordelijken bij Defensie: Kris Manders, Roy Wesseling
Bureau: Steam
Concept: Patrick Wijnhoven, Olger Ypma
Art & Copy: Maarten Kuipers, Patrick Wijnhoven, Olger Ypma
Account: Onno Gout, Elsje Nagel
Productiemaatschappij: hazazaH Film & Photography
Regie: Jacobine van Hellemond
DOP: Abel van Dijk
Producer: Jeroen van den Idsert

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken