Axa kiest voor iO voor strategie marketplaces
- Bureaus
- 13 sep 2022 @ 14:49
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - PitchesNieuwe klant
- 13 sep 2022 @ 14:49
- Ryan Baij
iO (Campus Amsterdam) is door Axa Bike Security gekozen. iO gaat Axa helpen bij de ontwikkeling van een marketplaces-strategie op het Amazon-platform, dat zich richt op de Franse markt.
Ook voor de Nederlandse markt zal iO werkzaamheden voor Axa gaan verrichten. Daarbij richt Axa zich op Bol.com, waarvoor iO een content-structuur zal ontwikkelen. Deze wordt geïmplementeerd op alle bestaande Axa-productpagina’s op het platform van Bol.com.
Om de Franse markt beter te leren kennen, zal een uitgebreid keyword-onderzoek worden opgesteld. Op basis van de resultaten hiervan zal iO de bestaande productpagina’s van Amazon France optimaliseren. In een volgende stap wordt een Axa Brandstore gecreëerd, waarmee het Axa-merk in Frankrijk verder wordt uitgebreid. Daarnaast zal een begin worden gemaakt met de ontwikkeling van een marcomstrategie bestemd voor de Franse markt.
De reden om voor iO te kiezen licht Daniëlle Wolfs, Marketing Manager Axa Bike Security, als volgt toe: 'In de open gesprekken, die wij met iO hebben gevoerd, kwam de brede kennis van zaken van het bureau duidelijk naar voren. Daarnaast deelt iO alle kennis, waardoor wij er zelf ook weer van leren. Kortom, we kijken uit naar een prettige samenwerking.'
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing