Beter Bed komt met manifest om bewustzijn rond slapen te vergroten
- Bureaus
- 2 sep 2022 @ 15:04
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Commercials
- 2 sep 2022 @ 15:04
- Ryan Baij
Beter Bed is een campagne gestart om heel Nederland bewust te maken van het belang van beter slapen. De slaapexpert roept slapend Nederland op om hen te steunen in deze missie en lanceert daarbij een manifest.
In de nieuwe landelijke campagne van Beter Bed doen meerdere slaapexperts oproepen om bewust te worden van dit maatschappelijke probleem. Beter Bed heeft gerenommeerd slaapwetenschapper Matthew Walker naar Nederland gehaald om pers en Nederlanders via een livestream te informeren over de impact van dit probleem. ‘Als 50 tot 60% van alle mensen meer gaat slapen, scheelt dat miljoenen euro’s in uitgaven aan de gezondheidszorg’, aldus Walker.
De campagne wordt landelijk uitgerold. Beter Bed zal het manifest publiceren in kranten. Via digitale banners worden Nederlanders opgeroepen dit manifest te steunen. Ook gaan de brand ambassadeurs één jaar lang deze missie kracht bijzetten.
In het manifest roept het bedrijf op dat er betere voorlichting nodig is over het belang van beter slapen. Doel is om beter slaapgedrag te stimuleren onder Nederlanders. Beter Bed gaat dit nóg vaker doen via eigen platformen, brand ambassadeurs en hun eigen netwerk aan specialisten. De campagne is ontwikkeld door creatief contentbureau qontent matters, in samenwerking met Fjuze (event).
Hier de link naar het manifest van Beter Bed.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing