Nigel Roth naar DVJ Insights

Nigel Roth naar DVJ Insights
  • Bureaus
  • 15 sep 2022 @ 11:47
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaOnderzoek

Nigel Roth wordt Client Consultant bij marktonderzoeksbureau DVJ Insights. Vanuit het kantoor in Londen zal hij verantwoordelijk zijn voor de groei van de nationale en internationale klantenportefeuille en de ondersteuning van de huidige klanten bij hun bedrijfsgroeidoelstellingen.

Jori van de Spijker, Global Commercial Director DVJ Insights: ‘Ik ben er trots op dat we in de competitieve arbeidsmarkt van vandaag in staat zijn om talent van wereldklasse zoals Nigel aan ons team toe te voegen. Hij brengt een schat aan kennis en ervaring mee op het gebied van ad testing, wat we steeds meer doen voor internationale en nationale klanten. Dat hij in de VS heeft gewoond en gewerkt is een extra voordeel, aangezien steeds meer klanten daar vandaan komen. Erg blij om hem aan boord te hebben!’

Hoofdredacteur
Roth is een onderzoeks-, reclame- en marketingprofessional met internationale ervaring in de VS, het VK en India. Eerder werkte hij onder meer als Head of Research bij onderzoeksbureau Further in Londen en als Head of Creative Development bij onderzoeksbureau Ipsos. Als vrijwilliger werkt hij als hoofdredacteur bij de Empowerment Foundation. Roth: ‘Ik heb altijd willen begrijpen waarom we de dingen doen die we doen. En omdat dat steeds verandert - afhankelijk van factoren zoals bijvoorbeeld de maatschappij, het milieu en de technologie - houdt me dat al meer dan dertig jaar bezig.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken