Winnaars Gerety Awards 2022 bekend: 4 Nederlandse winnaars
- Bureaus
- 6 sep 2022 @ 09:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 sep 2022 @ 09:33
- Michiel van Zaane
De winnaars van de Gerety Awards 2022 zijn bekend gemaakt. In totaal heeft de jury 5 Grand Prix, 34 Gold, 58 Silver, 77 Bronze toegekend. Onder de winnaars bevinden zich 4 Nederlandse inzenders. De Gerety Awards worden toegekend aan campagnes die het meest resoneren bij het vrouwelijke publiek.
De Nederlandse winnaars zijn:
- Mercedes Benz/Publicis viel drie keer in de prijzen: Silver in de Communication Cut voor Millboard, Bronze in de Entertainment Cut voor Mercedes Benz and the Wind en Bronze in de Media Cut voor Millboard
- Silver in the Craft Cut (Music) - The Rhythm of Denim voor G-Star RAW door Sizzer Amsterdam.
- Bronze in de Entertainment Cut - Aline - The French Dispatch voor Wes Anderson door WeTransfer Amsterdam.
- Bronze in de Work for Good Cut - De boekenkast voor tolerantie voor de Anne Frank Stichting door Media.Monks.
Vivian Opsteegh, General Manager Films & Content Media.Monks, en Grand Jury-lid voor Nederland, zei: ‘Het was een ware eer en een genoegen om zoveel impactvol werk te zien. Naar mijn mening hebben we een aantal geweldige voorbeelden gezien en hoopvolle voorbeelden van de toekomst van onze industrie.’. Grand jurylid Madonna Badger, oprichter en Chief Creative Officer van Badger Agency voegde toe: ‘Deel uitmaken van een Gerety Award-jury is zo'n eer en voorrecht. Frances Gerety was een legendarische vrouw in de reclame. En zoals de meeste creatieve vrouwen, waardeerde ze geweldig werk, ongeacht het geslacht van de maker. Het werk wordt beoordeeld door een vrouwelijke lens, wat zo uniek en erg belangrijk is voor onze branche.’
De Gerety Awards, die nu voor de vierde keer worden uitgereikt, is de enige creatieve prijs die reclamecampagnes beloont die het meest aanslaan bij een vrouwelijk publiek. Met jurysessies die elk jaar over de hele wereld worden gehouden, brengt Gerety enkele van de grootste creatieve leiders samen om werk vanuit de vrouwelijke lens te bekijken. Alle soorten creatieve uitmuntendheid worden beloont, ongeacht wie er op de aftiteling staat.
Bekijk alle winnaars van 2022 op www.geretyawards.com.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing