Zandbeek zet volgende stap met rebranding
- Bureaus
- 8 sep 2022 @ 11:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 sep 2022 @ 11:08
- Michiel van Zaane
Zandbeek heeft een nieuw logo, een nieuwe communicatiestijl en een aangescherpte propositie gepresenteerd. Onder de noemer ‘The Full Story for your brand’ pleit het bureau voor een ‘full funnel’-aanpak van branding, communicatie en marketing.
De nieuwe positionering en rebranding zijn een samensmelting van heritage en vernieuwingsdrang volgens het bureau. Ze symboliseren een nieuw hoofdstuk in het bestaan van het familiebedrijf, waarmee de tweede generatie definitief haar stempel drukt. Fleur van Zandbeek, CEO: ‘Al bijna 30 jaar kijken wij om ons heen. De hypes, tongbrekende termen en zelfbenoemde game changers komen en gaan. Wij geloven dat duurzaam succesvolle organisaties niet alleen gebaat zijn bij creativiteit en de nieuwste technologische innovaties. De betrouwbaarheid en continuïteit van een klantgerichte bureaupartner die een merk door en door kent, zijn minstens zo belangrijk. Als onafhankelijk familiebedrijf koesteren wij die waarden. Ons nieuwe beeldmerk is daarom een eigentijdse interpretatie geworden van een oerlogo: het familiewapen. Maar voor een nieuwe positionering is natuurlijk meer nodig, namelijk een goed verhaal. In ons geval is dat het volledige verhaal: The Full Story.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing