Zandbeek zet volgende stap met rebranding

Zandbeek zet volgende stap met rebranding
  • Bureaus
  • 8 sep 2022 @ 11:08
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Zandbeek heeft een nieuw logo, een nieuwe communicatiestijl en een aangescherpte propositie gepresenteerd. Onder de noemer ‘The Full Story for your brand’ pleit het bureau voor een ‘full funnel’-aanpak van branding, communicatie en marketing.

De nieuwe positionering en rebranding zijn een samensmelting van heritage en vernieuwingsdrang volgens het bureau. Ze symboliseren een nieuw hoofdstuk in het bestaan van het familiebedrijf, waarmee de tweede generatie definitief haar stempel drukt. Fleur van Zandbeek, CEO: ‘Al bijna 30 jaar kijken wij om ons heen. De hypes, tongbrekende termen en zelfbenoemde game changers komen en gaan. Wij geloven dat duurzaam succesvolle organisaties niet alleen gebaat zijn bij creativiteit en de nieuwste technologische innovaties. De betrouwbaarheid en continuïteit van een klantgerichte bureaupartner die een merk door en door kent, zijn minstens zo belangrijk. Als onafhankelijk familiebedrijf koesteren wij die waarden. Ons nieuwe beeldmerk is daarom een eigentijdse interpretatie geworden van een oerlogo: het familiewapen. Maar voor een nieuwe positionering is natuurlijk meer nodig, namelijk een goed verhaal. In ons geval is dat het volledige verhaal: The Full Story.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken